Najczęściej zadawane pytania
1. Czym jest Portal Mieszkańców?
Portal Mieszkańców służy do przeglądania podstawowych informacji dotyczących państwa mieszkania. Za pomocą Portalu Mieszkańców mogą Państwo przeglądać informacje dotyczące danych lokalu, obrotów na koncie lokalu, aktualnego salda na koncie lokalu, informacje dotyczące opłat, rozliczeń, ostatnich wpłat zaksięgowanych na koncie.
2. Czy korzystanie z Portal Mieszkańców jest bezpieczne?
Korzystanie z Portalu Mieszkańców jest w 100 % bezpieczne, o ile nie udostępni się swojego hasła osobom trzecim. Połączenie między komputerem użytkownika a serwerem Portalu Mieszkańców jest szyfrowane za pomocą protokołu SSL.
3. Jakie oprogramowanie jest potrzebne aby korzystać z Portalu Mieszkańców?
Aby korzystać z Portalu Mieszkańców wymagana jest dowolna przeglądarka Internetowa.
4. Jak założyć konto uprawniające do korzystania z Portalu Mieszkańców?
Aby założyć konto uprawniające do korzystania z Portalu Mieszkańców należy zapoznać się z informacją zamieszczoną pod linkiem Rejestracja.
5. Czy można zrezygnować z posiadanego konta w Portalu Mieszkańców?
Z korzystania z Portalu Mieszkańców można w każdej chwili zrezygnować. Należy fakt ten zgłosić pisemnie, osobiście Spółdzielni Mieszkaniowej Południe.
6. Ile kosztują założenie i prowadzenie konta na Portalu Mieszkańców?
Założenie i prowadzenie konta na Portalu Mieszkańców jest całkowicie bezpłatne.
7. Czy mogę założyć konto przez Internet lub telefon?
Ze względu na wymagany podpis na wniosku uruchamiającym korzystania z Portalu Mieszkańców założenie konta przez Internet lub telefon jest niedostępne.
8. Czy Portal Mieszkańców działa pod Linux'em?
Portal Mieszkańców jest w pełni obsługiwane przez system LINUX.
9. Nie pamiętam hasła. Jak mogę je odzyskać?
Jeśli zapomnieli Państwo hasło istnieje możliwość ponownego wygenerowania hasła bez konieczności wizyty w SM Południe. Kod do wygenerowania nowego hasła zostanie przesłany na adres e-mail skojarzony z Państwa kontem w Portalu Mieszkańców. Jeśli z kontem nie jest skojarzony żaden adres e-mail wtedy jedyną możliwością ponownego wygenerowania hasła jest wizyta w Administracji SM Południe. Ze względów bezpieczeństwa bardzo ważne jest, aby do konta e-mail, które podali Państwo jako skojarzone z kontem w Portalu Mieszkańców nie miały dostępu osoby do tego niepowołane!
10. Jak zmienić hasło dostępowe do portalu mieszkanców?
Z menu kontekstowego proszę wybrać dział moje dane, a następnie zmieć hasło.
11. Jakie korzyści płyną z korzystania z Portalu Mieszkańców?
Główną zaleta korzystania z Portalu Mieszkańców jest fakt, iż mogą Państwo o każdej porze dnia i nocy z dowolnego miejsca na świecie sprawdzić podstawowe informacje dotyczące waszego mieszkania.